23 Eylül 2014 Salı

Guzel seyler olmus haberim yokken.

Hayal kirikligina ugramistim aslinda bu sene. Onem vermedigimi iddia ettigim dogum gunumu harbiden pek onemsiz gecistiren en kiymetli bi kisiden oturu. Ama bugun guzel uc sey olmus. Serminim benim canim saskin leylam bana taaa ordan cicek gondermis! Ve de kart tabiki icinde kendi canim notuyla. Nasil gonderdigi muhim degil, yapmis ya! 

Diger guzel sey ise uzun bi suredir iletismedigimiz cocukluk arkadasimin artik iletisime gecmesi. Istatistige vuracak olursak soyle 3-4 haftaya bir ruyamda goruyorum desem yalan olmaz. Uyaninca da hala limoni (ya da her ne idiysek) oldugumuzu gorup moralim bozuluyordu. En son ben aradim, iki cocugum oldu bi tebrik bile etmedi vs vs deyu heralde biz bittik diyodum dogrucasi ya. Sevindim. Gercekten. Bunu paylasacak birilerini ariyorum etrafimda. Bulamadim. Bu da aci yani. 

Her neyse. 

Ucuncu guzellikse cok can, cok tatli, en benim Gultumden ve papatya kardesinden. Ozel notlari buraya koymiciim tabikisiii :D ama papatya kardesin benim icin hazirladigini buraya koymazsam catlarim! :)) 


 Hepiniz iyi ki varsiniz. 

 Iyi ki yazmak da var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder